Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Jasmine Alfredsson - 29 juni 2013 00:07

Imorron tror jag nog det får bära av till skruvstad parken o lite Black Jack, hoppas det finns nån som kan lära mig o bugga bara ;)


Sen är jag fruktansvärt trött på mina grannar, idag avr det en gubbe som va sur på mig för jag står tydligen på "hans" parkeringsplats, så jag fick flytta min bil o sen ringa till bovärden o be om ny plats, då visar det sig att den här gubben har FEL, OMG tänkte jag då, jag spyr snart på hela jävla bög hyllan! kan dom inte klaga på nån annan än mig?? Jag och sara har våra parkeringar brevid varandra och vi har frågat förut om det är okej och det ahr det ju alltid varit, men jag menar bovärden kan ju ha glömt det och gett den parkeringen till en anna som bor, men icke det hade hon inte gjort, så nu står jag på samma plats gubben ville att jag skulle flytta mig ifrån så får jag gå dit imorron o förklara för honom att han plats är plats nummer 4 och inte nummer 2 som jag står på. Så nu kan man ju hoppas att grannarna kan sluta gnälla på mig. 


Imorron ska också hundarna tröttas ut, det är träning som står på schemat, det är jag o sara och kanske elin, jag hoppas det blir vi tre iaf, elin hade lite att göra imorron innan vi kunde träna, vilket är jätte skänt för då hinner jag sova ut   


Men nu blir det lite film mys innan jag lägger mig med    mitt.

Ovido - Quiz & Flashcards