Alla inlägg under december 2015

Av Jasmine Alfredsson - 8 december 2015 22:24

Då har man fyllt 26, så nu är jag närmare 30 än 20, men jag kan alltid trösta mig med att Gustav är äldre än mig (lite iaf)

Hade en toppen dag på Söndagen, trevligt sällskap och fick så underbara presenter!! Jag fick ett jätte stort bidrag till kursen jag ska gå med Kimmie i December   och som student är det ju en TOPPEN present, fick även ett jätte gulligt halsband, så stort tack till alla närvarande för de underbara presenterna!


Fick dock en jätte fin överraskning på Måndagen (när jag egentligen fyllde år) Då kom Gustav hem med en tårta med ljus i och sjöng för mig,   och det var så gulligt gjort att jag blev jätte rörd och grät en liten skvätt, men han är ju den finaste så han var värd en liten tår Sen kom min födelsedags present från Gustav idag och det var ett par fabulous Johnny Bulls skor!!

Så nu måste jag ju toppa det till jul och ge honom nått ännu bättre.


Har varit en del i hallan och tränat, och det går framåt med träningen, Jessie har det gått lite upp och ner med pga hennes ben, men jag tror att vi iaf ska vara redo för klass 3 till början av nästa år (det är förhoppningen iaf) Kimmie har fått myror i benen, och är så sjukt sprallig och glad hela tiden, så vi har en del stadga att träna på där. Söket skulle vi behöva få bättre struktur i, så där har vi lite att jobba på. Jippie har jag börjat träna lite freestyle med, är väldigt trött på att träna lydnad med henne just nu, så då gör vi nått annat.


En liten träningsfilm med Kimmie https://www.youtube.com/watch?v=xY8HgUZaEm0


 

   

 

Ovido - Quiz & Flashcards