Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Jasmine Alfredsson - 13 juni 2013 21:26

Vilken toppen kväll det blev igår! Åkte till kils bhk för att träna lite, Sara min syster Ellinore och hennes kompis Moa följde med, det slutade med att vi alla tre var med på månadstävlingen i agility   HAHA ingen av oss gjorde succe, men jag blev stolt över Ellinore som vågade va med, hon är inte så modig när det kommer till det där med hund, och Sara o Cindy som gjorde ett tappert försök :) 

Det är så kul att komma ut till Kil för alla är så pratglada o trevliga, man blir lite varm inom sig när man kommer dit måste jag säga. Täningen givk toppen med alla tre brudarna kan jag tillägga.


Jobbat har jag gjort idag också, det va andra dagen idag och det känns riktigt bra, så det blir nog en bra sommar det här tror jag.


Imorron är det skolavslutning på skolan jag gjorde min praktik så jag ska dit o önska alla barn en trevlig sommar, sen på kvällen bär det av till Kronbacken och valpträff, jag ska iaf va med Fredag, Lördag, Söndagen ska spenderas hemma med Simon och mina andra två vovvar, då Jippie kommer ligga i centrum den här helgen.


Sen vill jag bara tillägga vilka super fina människor det finns runtom mig som bryr sig på riktigt! en stro KRAM till dom   


Måste bara lägga ut den här bilden, så himla snygg, påminner lite om en fladdermus   

   


Sen höll jag på att DÖ när jag hörde hundens och kattens dagbok!!!!!   

   

http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0 

Ovido - Quiz & Flashcards