Alla inlägg under oktober 2015

Av Jasmine Alfredsson - 8 oktober 2015 15:19

Vad jag älskar den här känslan och hur mkt jag har saknat den!

 


Jag har kommit igång så bra med min hundträning, och det är så roligt, jag känner att jag har hittat mig själv igen, jag har blivit den personen som jag var för några år sedan när jag tränade och tävlade som mest med Carry & Jippie, då när all vaken tid ägnades åt att tänka på träning, allt kretsade bara runt hundarnas träning då och det var det roligaste som fanns. Sen tappade jag allt det pga tråkigheter i mitt liv och vardagen, och det var så svårt att komma tillbaks och nått som jag tappat efter vägen var mitt eget självförtroende till hundträningen, jag har alltid haft värsta inspirationen till träningen och kommit på och testat så mkt udda saker med mina hundar som faktsikt funkat, men det försvann också. Men nu jäklar har jag tagit tag i mig själv, kommer på mig själv med att jag sitter o tänker på allt som har träning att göra, så fort jag får tråkit seglar tankarna iväg til hundarna o träningen. Så kul när man känner igen sig själv igen!
Ser verkligen fram emot tävlings säsongen nästa år, för i vinter ska jag träna inomhus i en hall som ligger i Vålberg! Så jag har typ 5 min dit (PERFEKT). 

Sen har jag anmält mig och Kimmie till en 2-dagars kurs hos Pia Albinsson i December!!!!! LÄNGTAR   

Just nu läggs mest tid o fokus på Kimmie & Jippie då Jessie fortfarande inte är bra i sitt ben, vilket är tråkit för det är Jessie som hade behövt tränas ordentligt nu, men jag håller bara tummarna att det ska bra och att hennes ben snart är bra, men hon börjar bli ottålig nu Jessie :/


Fler super fina bilder på tjejerna   


Foto: Elin Lorenz
                      

Skapa flashcards