Alla inlägg under november 2014

Av Jasmine Alfredsson - 22 november 2014 20:56

Igår äntligen gjorde vi sista grejjen med Kimmie!! Så om två veckor kan hon äta vanlig mat, leka med leksaker och göra allt hon vill!!! Men måste säga att jag blev lite trött på djursjukhuset, då jag frågade när jag fick tid för röntgen plus att jag ringde in och frågade i rexeptionen när jag kom dit och alla de gångerna var det BARA röntgen, men när jag kommer in undersökningsrummet och frågar igen då får jag helt plötsligt ett annat svar, då ska vi operera bort tanden om det behövs! Så det var bara att lämna in henne och surprise surprise när jag hämtade henne. De tog bort en tredje permanent tand, men nu är det iaf slut på röntgen och operationer. Så snart får hon vara hund på riktigt igen!!


Imorron ska Kimmie och Jippie åka till Örebro för Jippie ska starta lkl elit o Kimmie ska med som sällskap. Jessie får tyvärr inte följa med för hon löper, så hon får vara soffsällskap till Gustav som är nyopererad.

Tränade med ewe o shandi idag oxå, så vi dirrigerade varandra eftersom hon oxå ska med o tävla imorron. 


     

Ovido - Quiz & Flashcards