Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Jasmine Alfredsson - 25 juni 2013 23:13

Midsommar överlevde man, inte för mkt att dricka, tog det lagom lungt och inte ett klagomål! Jag blir impad av mina grannar, men det sprack idag.. såklart... Har NU fått klagomål om när Jippie hoppade på Jessie, det drar man nu lagom långt efteråt, sen har jag tydligen fem hundar och kärringen i trappuppgången undrar vad hälsovårdsnämden skulle tycka om det!!!! Men herregud har dom inget vettigare för sig??! Imorron när jag kommer hem från jobbet, ska jag knacka på hos den här kärringen o prata med henne o fråga vad det är frågan om och jag lovar att jag har det mer städat än henne för drar man fram hennes soffa sitter det nog damråttor där med huggtänder som har suttit där sen 1800 svinkallt... Jag undrar bara vilka två hundar som jag ahr glömmt att jag har, men som hon tydligen har stenkoll på    Spännande spännade! längtar tills imorron.


Midsommar var trevligt iaf, åt årets första färskpotatis o MUMS va gott det va, kände mig som Håkan i Sunes sommar    

O det går toppen på jobbet!! känns så skönt, det ser mörkt ut med skolan just nu   men men jag överlever nog det också :) Nu blir det att hoppa ner i sängen så jag orkar upp till jobebt imorron.

Ovido - Quiz & Flashcards