Alla inlägg under mars 2014

Av Jasmine Alfredsson - 4 mars 2014 21:52

Nu jäklar tränas det som tusan, jag har verkligen hittat motivationen igen, jag ahr kört igenom jippie i lkl elit o har tänkt att göra det tävlingsmässigt en gång i veckan för att hoppas att det går lite bättre på tävling, än så länge har det funkat jätte bra hemma på träning, jag har ändrat en del i träningen och försökt att tänka "nytt" med hjälp av lite tips av andra personer, så det går jätte bra, med både jippie o jessie. jag kommer att skjuta lite på jessies debut i lkl 2 för rutan sitter inte riktigt än, men shit vilken fart och motivation hon fått, det är en helt annan hund om man jämför med bara ett år sen.


Jag har t.om börjat tycka det är skönt o åka till gymmet istället för att jag ska tvinga mig själv dit för att jag SKA.


Och nu ska jag lägga ut en film på jippies fjärr som jag tycker det blivit STOR skillnad på, jippie är hunden som tagit ca 2 - 3 steg bakåt i sina skiften och nu har jag jobbat jätte mkt med det och nu lägger jag ut resultatet. (Och sitter det nån som tycker att jag gör 1000 små fel så SUCKS to be you     )

http://www.youtube.com/watch?v=2fFLAa_AmSU


Och kors i taket jag ska ha kurs nu under våren fyy så kul, det är på tiden nu känner jag. Jag ska även vara domare på en månadstävling i Maj, så jag kommer tillbaka sakta med säkert till föreningslivet som jag varit borta från ett tag, men jag ska ta det lungt o låta det ta sin tid, men att prova o ha en kurs och vara domare kände jag att fixade galant, men sen vi får vi se. Men det känns toppen iaf med kurs!   



Ovido - Quiz & Flashcards