Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Jasmine Alfredsson - 26 juni 2013 21:48

Idag måste Karma vara emot mig   

När jag kom hem idag tänkte jag att jag skulle prata lungt, rtevligt och väldigt "vuxet" med min granne som hade såna åsikter om mig och mina hundar igår, MEN kors i taket det barkade, inte tusan blev det ett trevligt samtal OCH det avr inte bara mitt fel, ho va en riktigt krut kärring som inte kunde ge med sig! "Du har 5 hundar JAG VET DET" Okej dom har jag gömt bra under sängen tänkte jag när jag själv inte ens hittar dom. Det var en livlig diskussion i trappuppgången, det bästa jag tyckte att jag fick fram var att hennes dammråttor bakom soffan garanterat hade huggtänder  och inte mina Hon ville inte lyssna på mig alls och tillslut tröttnade jag och då blev vi osams och det slutade med att jag sa att det är lättare o prata  med en vägg än med dig så stäng dörren så ger vi oss.

Fy fan va trött jag blir på gamla kärringar som inte ahr nått bättre för sig än att gnälla, men jag fick sista ordet och jag ringde till bovärden som sa att kärringen hade fel, så jag är nöjd.. Fick dock lite dålitg samvete efter att jag blivit så otrevlig o plockat stora svordoms ordboken, va men jag ahr såå kort stubin och jag bet ihop rätt länge innan jag tröttnade... Punkt!


Sen när jag o Simon duschade förut hörde vi ett lite konstigt ljud från köket, o vad va det??!! JO en söt liten lurk som heter Jippie som står och käkar upp soppåsen jag skulle gå ut med! OMG va trött jag blev, o det lukta apa ur den   fy va äckligt det va att plocka upp det, så aldrig mer lämna soppåsen på golvet o duscha, big no no på det. 


Jag måste byta p.piller sort för den jag har finns ju ALDRIG inne på apoteket man måste alltid beställa den och det glömemr ju jag som har minne som en guldfisk.


Idag var jag lat usch o fy på mig, blev ignen träning med hundarna igår och ingen idag tyvärr, igår jobbade jag dubbelt o hann inte, idag var jag bara lat för jag kände mig så JÄTTE TRÖTT när jag kom hem från jobbet och efter att skällt ut tanten ville jag bara lägga mig o sova lite, känns lite pissigt att jag inte träna med dom idag för jag jobbar dubbelt imorron också och vet inte om jag hinner träna imorron, men jag får väl ta igen det i helgen annars..


Så jag undrar vad det avr med karma idag egentligen, jag måste varit stygg förr veckan som fick en så krånglig dag idag   haha men imorron är en ny dag och nya möjligheter

 men nu blir det att hoppa i sängen tidigt för en gångsskull och imorron ska det bli en toppen dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards