Alla inlägg under augusti 2014

Av Jasmine Alfredsson - 17 augusti 2014 20:47

Livet är allt bra läskigt ibland! Att allt kan ändras från en dag till en annan, baserat på de beslut du gör. Den framtiden du hade igår kan ta en helt annan väg imorron beroende på vad/hur man gör sina val.


Jag har kommit in på universitet! Och ska antagligen börja läsa!! Shit va läskigt o göra det igen, så jag hoppas att det går bättre den här gången iaf ;) med mer erfarehnet, beslutsamhet och mer mognad så tror jag att det ska gå bättre denna gången!

Jag har tatuerat mig igen, det gjorde väldigt ont!!! Men det var det värt      


   

Lilla Kimmie växer så det knakar, hon är dock en lite terrorist men hon är så härlig att jobba med! Jätte kontakt sökande, vill hela tiden göra nått, jag hade inte kunnat vara nöjdare. Lägger upp en lite dålig film på lite kontakt träning som vi gjorde på karlstad bk.




 

Skapa flashcards