Alla inlägg under juli 2014

Av Jasmine Alfredsson - 23 juli 2014 20:59

Kanske dags att sparka igång bloggandet igen..


Kan ju börja med att jag skaffat en lite bebis!! En liten Kimmie (Kurotora´s Lieutenant Leen)

Och hon är ju helt underbar! Jätte skön attityd, pigg, glad, framåt, ganska morsk av sig måste jag säga   

Hon passar mig alldeles ypperligt och Jessie tycker att hon är super söt, medans jippie behandlar henne som luft men det blir nog en bra lite flock.


Hon är jätte duktig med det lilla jag hunnit träna med henne, hon är jätte följsam och jobbar på jätte bra ögonkontakt och valpinkallning, tyvärr så står träningen still just nu för hon är halt på ett framben, antagligen så var det bara en lite stukning så det har varit vila som stått på schemat i typ en vecka, men vilken dag som helst nu så kan jag börja sätt igång igen, och jag LÄNGTAR!!


Med Jippie o Jessie står det lite still med träningen, det har varit så brutalt varmt och vi är ju på "semester" nu i edsvalla och är beardis/hus vakt, så då får man ta det lite lungt, men snart så ska vi tävla igen ;)


 

Lånade bilden (hoppas det är ok)

Lilla underverket som är en alldeles för snäll valp ;)

Ovido - Quiz & Flashcards