Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Hamnat efter

Av Jasmine Alfredsson - 30 maj 2013 13:55

Suck va fort det går innan man hamnar efter med bloggandet, har haft fullt med min praktik plats som jag gör på vålbergskolan i en förskoleklass och där är det fullt ös hela dagen lång! Sen har jag brudarna hemma som ska tränas och sysselsättas också. Jag har gjort ett träningsschema som sitter på kylen som jag blev jätte nöjd med faktiskt!! tänkte lägga ut en bild imorron på det. 

Sen har Simon flyttat in hemma hos mig!   Det känns jätte bra verkligen.

Sen har jag fått sommar jobb, det kändes också super, jag som var så orolig att jag inte skulle få nått, men det löste sig det också.


Planer har jag inför sommaren också eller en plan hittills iaf, fick den härliga förfrågan av anne-marie om jag ville passa deras hundar och deras hus i sommar SJÄLVKLART vill jag det, tänkte då passa på att jobba jätte mkt med Carry så jag kan ta med mig henne hem till vålberg igen, det blir prio ett. Sen ska jag tänka ut vad jag vill göra i höst och hur jag ska lösa det också.. ett problem som är lite tungt tyvärr, menmen vi löser det...


Tävlingssugen är jag också!! jobbar på med jippie nu, och det börjar gå riktigt bra, har provat en del nya saker med henne som erkar funka, men framförallt dämpa henne lite för det går ju i 300km/t hela tiden där, men det blir nog bra, som det ser ut nu satsar vi på Ransäter.

Jessie däremot hamnade jag i en liten svacka med efter månadstävlingen tyvärr, jag ahr ju haft problem med motivationen på henne och jag fick se det när vi månadstävlade och det hjälpte inte så mkt att jag försökte peppa henne tyvärr, så jag ska månadstävla igen och göra på ett annat sätt då för att försöka få upp hennes motivation. Hittade dock en ny tränings leksak till henne som hon älskade en tyg fresbee, så såna ska jag köpa fler nu.



Tyckte den här så va så fin


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Alfredsson - 4 januari 2017 15:09

Jag har lite blandade känslor inför det nya året. Just nu efterlyser jag min motivation och min vilja för dom har tydligen rymt och jag skulle verkligen behöva lite motivation och vilja just nu för att fixa detta. Allt pluggande känns just nu bara öv...

Av Jasmine Alfredsson - 24 november 2016 18:23

Just nu har jag det ganska hektiskt omkring mig. Det är mkt med pluggandet (tycker jag hade en bra plan, men tydligen var den inte tillräckligt bra), jag gör min praktik nu som jag började med i början av September och som är klar i mitten av Decembe...

Av Jasmine Alfredsson - 16 juli 2016 22:15


Jag har varit till veterinären med Kimmie då hon fått feber till och från, och jag har blivit nekad att komma in till veterinären då dom anett att det går över av sig själv, och visst det har det gjort, men att få feber med 1 -5 månaders mellanrum ty...

Av Jasmine Alfredsson - 15 juni 2016 22:53


Då var äntligen tävlingsdebuten med Kimmie gjord!!!    Älskade lilla räserbajsen, jag är så glad i den lilla hunden     Poängmässigt såg det bra ut, tyvärr så nollade vi ställande under gång, och gjorde två snygga läggande under gång. Poängen ser...

Av Jasmine Alfredsson - 1 mars 2016 10:37

Idag kände jag att det var dags att blogga om Jippie.   Det har gått lite mer än månad sen jag fick ta bort henne, och det har gått bra för mig (bättre än jag tänkt iaf) har ju Jessie och Kimmie kvar, tror det hade varit värre om man blivit hundl...

Ovido - Quiz & Flashcards