Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Jasmine Alfredsson - 14 maj 2013 12:28

Har varit på en liten mini semester med Simon och han familj i deras stuga som ligger en bit från Charlottenberg. Det Var jätte härligt att komma hemifrån, är så trött på det som finns här hemma just nu, jag är så trött på skolan att det finns inga ord för det!!!! det är så mkt jag måste klara innan Juni så jag får ont i magen, men jag får försöka bita ihop, men det tar emot.

Har tränat en del med hundarna när jag har varit borta, Simon har varit mottagare i rapporten och det går jätte bra med Jippie hon tycker verkligen om det!   

Med Jessie har det blivit lite linjetag och lydnad och hon har också blivit jätte duktig! Men hon börjar falla tillbaks lite i vardagslydnaden, hon tar mer friheter och vill inte alltid lyssna, så jag måste jobba lite mer med henne där, så jag inte tappr henne helt o hållet. 


Här kommer en varsin film på hundarna


http://www.youtube.com/watch?v=k4hi5nCmhlo



http://www.youtube.com/watch?v=N7PRZET0NBE






Men jag ska säga helt ärligt att jag inte vet hur jag ska orka med det sista i skolan, det känns så jobbigt. Har sökt sommarjobb som jag väntar på svar om också, så vi kan ju bara hoppas att jag får det! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards