Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Jasmine Alfredsson - 10 maj 2013 20:40

Idag har jag tränat rapport med Jippie och linjetag igen med Jessie.

Det gick jätte bra med Jippie, idag gick jag iväg en jätte lång sträcka därifrån jag skickar Jippie till mottagaren, men hon gjorde ett jätte bra jobb, hon bara fortsatte vägen fram tills hon hittade matte ingen panik där inte, hon såg jätte säker ut när hon tillslut kom fram till mig.

Jessie hade mkt bättre tempo idag än igår, men det var inte lika varmt idag heller. Men hon hade bra tempo och kom tillbaks med föremålen, jag provade även att lägga ut på två sidor idag och det gick jätte bra, blir så stolt över lill snärtan   



En film från dagens träning



Vill bara tillägga att jag blir skadad i huvvet av allt krångel med att lägga ut filmer på bloggen, för de jag gör med text och musik, det går F*N inte!!! tacksom om nån har nått tips!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards