Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Jasmine Alfredsson - 21 februari 2015 20:42

Igår var det en dag/kväll fylld med känslor... 
Känslan av, det här är lungt det fixar jag -> jag tar sista frågan efter lunch -> hjärntorka -> paniken kommer smygandes -> känslan av att vilja ge upp -> skratt anfallen -> läser o skriver tills hjärnan värker -> du är så trött att du inte vet hur du ska klara resten -> du vet att det ballat ur när man sitter på stolen o spelar luftgitarr till refrängen från breakfast at tiffanys -> beslutsamheten att det MÅSTE gå -> hungern som skriker i magen för du bara tog med lunch när du egentligen skulle tagit med lunch, middag och kvällsmat -> Sen den alldeles underbara känslan av när du är KLAR du lämnar in den där äckliga hemtentan som du slitit blod, svett o tårar efter!!! Men va awesome man känner sig när man är klar!! Vi kom till universitetet 8.20 och åkte hem 20.30, men vi överlevde det också!

Det var skönt att Gustav slutade tidigt och kunde ta tjejerna när min tids plan sprack, jag tänkte att jag skulle vara klar till kl 14, så planering är inte min starka sida. 


Imorron bär det av till Kristinehamn för att sparka igång tävlings året, Jippie ska starta lkl elit och Kimmie ska socialtränas. Sen håller vi tummarna för evelina o shandi som oxå ska tävla fast i lkl 2, så nu taggar vi järnet!!!

Ovido - Quiz & Flashcards