Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Jasmine Alfredsson - 10 februari 2015 19:25

Satt o kolla lite på sbk tävling och börja fundera lite på när jag ska starta Kimmie, och som det känns nu och på den nivån hon är så är tanken att jag ska starta henne i lkl 1 till sommaren (typ augusti) det kändes som en bra tidsgräns på en liten busig holländare med mkt spring i benen, som behöver massor av störnignsträning. Jag blev så tävlingssugen när jag började med ställande under gång med henne, för ojojoj va roligt hon tyckte det var!! Så tränings motivationen är på topp!!!


Längtar tills jag ska starta jippie i februari, jag ska väl inte säga att jag tycker träningen går bra, för Jippie kan hitta på de mest knasiga sakerna när hon tävlar, men tränignen känns och går bra, det flyter på bra med kedjandet, men det är alltid lika spännande att starta jippie för man kan aldrig ens gissa hur det ska gå ;)








 

Lite bus i korgen :)





Ovido - Quiz & Flashcards