Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Jasmine Alfredsson - 7 juli 2013 18:00

Kan börja med att skriva att Carry är sjuk, hon har jätte svårt att tugga maten, den liksom bara ramlar ur munnen på henne och hon har blivit jätte mager på väldigt kort tid, men när jag egr henne smärtstillande går det bättre att äta, men det blir en tripp emd henne till veterinären, men det känns inte bra just nu, jag är rädd att jag ska åka till veterinären och få åka hem utan henne.   



Tog en tur till stranden idag, och badade (ett dopp iaf) men solade mest, det var jätte härligt att få ligga o steka i solen o äta gott fika, brudarna tyckte det var jätte härligt i vattnet och jag o simon fick det stora nöjet att sitta o titta på dom på stranden. Vi blev borta längre än vad vi hade tänkt, för vi hade bokat tid för tvätt kl 17, och vi kom hem 17.40 tror jag, men vi tänkte att äsch så mkt tvätt har vi inte, MEN kors i taket säger jag bara när vi kommer ner med all tvätt inkl. hund bäddarna står den där JÄVLA grannen där och säger att vi kommer försent! för kommer man en 30 min försent får nån annan tvätta, och då jävlar EXPLODERADE jag där rann allt bara över jag o jag blev 15 år igen för såå arg blev jag, jag kände att nej nu jävlar var det nog!! jag lovar att det bara spruta svordommar ur mig o jag gapa o skrek på den här jävla gubben och jag klampa i trappen hela vägen upp o smällde i dörren en bortskämd dret unge, så ingen i trappuppgången kan ha undgått vad som hänt. MEn alltså fy fan vilka jävla grannar man har, när jag klampa upp för trappen kände jag att jag flyttar härifrån jag ger bort lägenheten om det ska va så för det går inte o bo här, det ju ett mentalsjukhus eller nått, för det finns ju ingen som är normal!    UUH va arg jag va! Men jag ringde till bovärden och fick rätt igen, det är inte 30 min det är halva tvättiden det ska ha gått innan nån annan får ta tvättstugan, o när jag skulle springa enr o kasta det i ansiktet på gubben sa han att han va klar, (tur för honom det täkte jag) Det känns ju verkligen som att han gjorde det bara för att vara vrång och det är ju inte roligt längre att bo här.

Så nu fick jag avreagera mig igen, det var väl behövligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards