Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Varför är jag så vrångtänkt?

Av Jasmine Alfredsson - 6 november 2013 20:09

Nästa vecka blir det förhoppningsvis en STOR förändring, eller början till det iaf   


Usch nu är jag nere i värsta latis svackan! Skäms på mig, jag drar mig så för att gå ut o träna på kvällen, för det är mörkt och kallt ute, och jag tycker det är så jobbigt när man är lite småtrött att bege sig ut o träna. Vi tränade dock rapport i Måndags och det gick KANONERS med Jippie, Jessie gjorde annat hon. Men tillbaks till mitt tröga tänk, jag har kommit på att jag kan träna i källaren, för det finns ganska bra med utrymme och i en del av den är det inte halkigt golv MEN! trots den här upptäckten går jag ändå inte ner och tränar med hundarna där... Varför?? Jo för jag tänker att träningen inte blir lika seriös om jag rtänar där, men what the fuck, bättre någon form av träning än ingen alls eller?!! Så nu jävlar ska jag rycka upp mig och börja träna där nere, vi ska lägga lydnaden åt sidan lite nu så vi kan göra andra saker i vinter så drar vi igång den igen nästa år så vi kan göra en super fin debut när utomhus säsongen drar igång!


Sen måste jag bara påpeka att jag är så JÄVLA trött på mina grannar alltså, jag kom hem från jobbet förut och gjorde en liten smygare ;) det var ledigt i tvättsutgan och jag avr bara TVUNGEN att tvätta en grej lite snabbt  och nästa tvättid hade inte dragit igång än (det är typ en timmes mellanrum mellan tvättiderna) så jag tänkte, jag kör den här lite snabbt så är den klar innan nästa tid ska dra igång, MEN jag hann ju inte ens upp för trappen innan en gubbe stack ut huvvet och fråga om jag tvätt "nej det gör jag inte, jag bara grejjar i förrådet sa jag" jaha okej, för det lät som du tvätta och ingen hade bokat tvätt nu nämligen svarade han. OMG måste dom ha koll på precis allt, vi får bara tvätta 1 gång i veckan, vilket jag tycker är jätte kasst, trött blir jag iaf,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Alfredsson - 4 januari 2017 15:09

Jag har lite blandade känslor inför det nya året. Just nu efterlyser jag min motivation och min vilja för dom har tydligen rymt och jag skulle verkligen behöva lite motivation och vilja just nu för att fixa detta. Allt pluggande känns just nu bara öv...

Av Jasmine Alfredsson - 24 november 2016 18:23

Just nu har jag det ganska hektiskt omkring mig. Det är mkt med pluggandet (tycker jag hade en bra plan, men tydligen var den inte tillräckligt bra), jag gör min praktik nu som jag började med i början av September och som är klar i mitten av Decembe...

Av Jasmine Alfredsson - 16 juli 2016 22:15


Jag har varit till veterinären med Kimmie då hon fått feber till och från, och jag har blivit nekad att komma in till veterinären då dom anett att det går över av sig själv, och visst det har det gjort, men att få feber med 1 -5 månaders mellanrum ty...

Av Jasmine Alfredsson - 15 juni 2016 22:53


Då var äntligen tävlingsdebuten med Kimmie gjord!!!    Älskade lilla räserbajsen, jag är så glad i den lilla hunden     Poängmässigt såg det bra ut, tyvärr så nollade vi ställande under gång, och gjorde två snygga läggande under gång. Poängen ser...

Av Jasmine Alfredsson - 1 mars 2016 10:37

Idag kände jag att det var dags att blogga om Jippie.   Det har gått lite mer än månad sen jag fick ta bort henne, och det har gått bra för mig (bättre än jag tänkt iaf) har ju Jessie och Kimmie kvar, tror det hade varit värre om man blivit hundl...

Ovido - Quiz & Flashcards